Danish


Bästa bilden tagen ifrån google. YEAH!

Har jobbat nu i två och en halv dag. Jag gick hem idag för att jag inte mådde så bra. Står och vaktar en jättestor maskin så att jag kan fixa allt när den går sönder. Den packar köttfärs, jag ska aldrig mer äta köttfärs i hela mitt liv vilket är förståeligt. Idag fick jag hoppa in extra på SPRÄTTEN som det så fint kallas. Där sprättar man upp vakumföråackat kött, trevligt.
Men jag trivs VÄLDIGT VÄLDIGT bra än så länge, dagarna är inte överdrivet långa, alla är supertrevligs och jag kan inte ett enda namn medans alla verkar kunna mitt.
Så ag är precis som dem på bilden. Jag har en stor randig overall, fyra lager handskar, mössa och hårnät, fula vita gummiskor, förklädeoch sjävklart får man inte glömma alla kläder under också för et är bara 4,5 grader i genomsnitt inne i fabriken.

puss.

Kommentarer
Postat av: marcus

haha. det är likadant för mig, alla kan mitt namn och jag kan typ... tre...

träffat gerhard än? elak man alltså hahaha.

och sprätten är asjobbig ju!!

2010-06-10 @ 13:02:17
URL: http://madge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0