bmx


Rickard - kfum

Vad har jag gjort det senaste egentligen? Jag har cyklat. Inte hela tiden. Men några gånger. Toni är ju en bmx-tönt, det vet ju alla ;) Men efterom han ska testa på snowboard så får väl jag testa på hans extremsport, vilket då är bmx. Just nu cyklar jag bara fram och tillbaka på ramper för att lära känn cykeln men det går framåt och när året är slut ska man väl ha lärt sig en del. Toni sa att jag får ha som nyårslöfte att klara en 360 men jag är sjukt höjdrädd så vi får se hur det går med det.

Idag var vi uppe där en stund och det blev en stund fotande också. Några bra bilder iallafall. Jag hatar blixt mer än nägot annat i kamerasammanhang. Inte för att det inte blir snyggt, utan för att jag inte är duktig på att handskas med den. Men övning ger färdighet.

Har i denna bilden använt mitt Sigma 10-20mm. Skärpan är kass och den har svårt att sätta fokus på sånt som rör sig denna bilden blev den bästa.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0