Två porträtt

Första på Evelina och andra på Anna.
Igår tror jag att jag tröttande på snö för all framtid. Kanske. Men jag satt inne hela dagen i pyjamas och en filt om axlarna. Men dagen var kreativ så jag målade lite också, mer kreativ kan jag väl inte bli och mer kommer det att bli idag. Mina fötter var så kalla av golvet så att när jag satte på mig tofflor så fick jag en sådan där stickande känsla när det är för varmt.
På kvällen när min man kom hem så tog han med mig till Harrys och bjöd på mat och massa goda tjejdrinkar, namnam! Medan han drack öl. Kände mig riktigt tjejig. Han fick barsångerskan att spela för mig, men dock var det ju fel låt. Men det var ju så gulligt så det gjorde inte så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0