En vanlig söndag.


Har gjort en kreativ hörna på mitt skrivbord. Massa pennor, sorterade med skitpennor och fina pennor. Tyckte det behövdes, om jag sitter vid köksbordet blir jag iväg körd när alla ska äta och måste plocka undan allt. Bättre att ha det framme hela tiden eftersom jag oftast använder mycket material.
Askarna som är till vänster är jag stolt över. Det är en presentask och en klockask som jag har papier maché'at. Riktigt fint och mysigt. Min dator har ju slutat att ta emot trådlösa nätverk så just nu står macen på skrivbordet men hoppas på en mac book pro.
Köpte en foundation idag för första gången på två år ungefär. Har inte behövt det innan eftersom jag har relativt bra hy utan fläckar men nu har jag fått röda fläckar lite överallt i ansiktet, och eftersom jag använder en rouge åt det röda hållet så framhäver det fläckarna så behövde något som täckte dem.
Liw gjorde min underhållning efter jobbet på Johan's café.
Väster: Kärlek. Höger: Ny kjol från Gina. Like.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0