Saker jag gör när jag är sjuk








Igår var jag sjuk. Men ibland önskar jag att kreativiteten också kunde bli sjuk. För jag är precis lika keativ när jag är sjuk som att jag är frisk. I-landsproblem. Men jag orkar oftast inte måla så jag måste göra något lättare för hjärnan. Jag var på Granit förra veckan som ÄNTLIGEN har kommit till Jönköping. Lite dyrt ibland men underbar affär! Jag köpte stämplar därifrån som är lite enklare att använda än de från Westers. Utnyttjade även mina 3d-ramar från ikea. Tryckte stäplarna på vanlig linneduk. Lite dyrt men jag får så himla mycket spill över. Även 3d-kuddarna kom till användning etersom jag ville få ut duken ifrån plattan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0