Lägenhetsvisning 1

Jag har varit dålig och inte visat min lägenhet än. Vi börjar med en del utav dem så kommer resten sen.

Det här är den mer möblerade delen av hallen.
Mina nya tavlor / Byrå ärvd av min gammelfarmor / Glasskålar Village

Pappa köpte denna skylt/tavla till mig second-hand. Passar tydligen mig.

När man går lite längre in ser det ut såhär. Tapeten satt där när vi flyttade in. Tavlorna har min farfar gjort när han levde. Och min awesome-porttelefon går ju inte att glömma.

Tapeten!

Sen går man till vänster och då blickar man in i köket. Där står det alltid lite disk och skåpen är fyllda med porlin och fynd från second-hand.

Några av second-handfynden och lite nytt.
Första flaskan Iems / andra second hand / tredje har mamma haft / kryddgrejerna second hand

En liten hylla i köket som jag har satt mina bakgrejer i.
Muffinsskålar Ullared /

Här kommer bara loppisfynd. Kökshandukar, plåtburk och min fina teservis.


Så nästa del kommer väl snat..

Kommentarer
Postat av: Sophie Lokko

Amanda, fy vad det ser braaaaaaa ut! OOOOOH!

2010-12-07 @ 16:44:45
Postat av: Malin

Åh! Vilket sammanträffade. Vet inte alls hur jag kom in på din blogg. (Kan inte sova så sitter här och slösurfar..) Men du bor i lägenheten som jag var och kollade på för ett tag sedan :) Älskade den, men tyvärr för liten. Va snyggt du har gjort det!



Haha, ha en kanon vecka.

Mvh,

Malin

2011-01-12 @ 00:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0