Do you know me?

Photo Booth <3

Du heter:
Amanda
Smeknamn: Manda, lakritsbåten och Sandberg

Låt som när du är ledsen sörjer till: When september ends - green day

Beroende av: Vänner, pojkvän, familj och socker ^^

Vad tror folk om dig? att jag är bitchig, när jag inte är det.

Stämmer det? ibland

Vad får du oftast komplimanger för? Kläder, min sminkning och hur söt jag är x)

Hur imponerar man på dig? Att vara sig själv och att vara framåt.
Brukar du skratta för dig själv? Haha

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Älskar dej med <3

Var bor du? Jönköping

Trivs du där? Ja! Kommer aldrig flytta härifrån, om jag inte måste...

Hur svarar du i mobilen? "Aa"

Vem ringde du senast? Elin

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att hon hade mensvärk
Antal timmar sömn inatt: 8

Sov du ensam: Nej

Brukar du komma i tid: Beror på...
Hur känner du dig nu: Glad, lite stressad över att jag måste göra massa saker som jag inte vill göra men som jag måste göra. BAjs.

Vanligaste färg på dina kläder: Svart

Vad tycker du om fötter: För breda, men små

Vad saknar du: En katt

Hade du en bra kväll igår: En mysig kväll ja!

Favorit dryck på morgonen: Te
När brukar du oftast gå och lägga dig: elva typ

Är du blyg? Nej
Sysslar du med någon idrott: Simmar
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Onanera mera!

Är du nöjd med ditt liv: JAPP

Är du bortskämd: Inte vad jag tycker.
Vad gör du i morgon: Samma sak som idag.

Vad är det värsta du vet? Svek

Har du bra vänner och äkta vänskap? JAg har mina allra bästa vänner <3

Vad är det finaste du fått? Om vi räknar materiella saker så min förlovningsring ^^
En speciell dag du minns: Stunden när vi satt på bryggan i Ludvika

Du samlar på: Pennor

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Toni, Elin eller Liwan.
När grät du senast: När jag och Toni såg Remember me.

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Köpa en lägenhet och en bil.

Vill du gifta dig: JA!
Vill du ha barn: Absolut!

Är du musikalisk? Sådär, jag kan ju spela lite gitarr iallafall.

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten, saft eller coca cola.

Bor dina föräldrar tillsammans: Ja.

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja.

Biter du på naglarna: Nej har slutat med det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0