Hemlängtan!



Hemlängtan efter min egna säng och min egna Toni.
Saknar att få en puss varje morgon jag vaknar.
Eller att få somna intill honom när han ligger vaken och är jättepigg men ändå ligger brevid mig i sängen.
Finns tusen till grejer jag har hemlängtan till. Och jag har bara varit borta en vecka...


Titta vilken fin plånbok jag hittade på marknaden idag!
Hittade massa nadra grejer med, men denna är jag mest stolt över! Den kommer att användas!
Föreställer en man som sitter och matar fåglar som står i kö för att få mat. Påminner lite om krigsituationer när de drabbade ska köa för att få sina matpaket. Sen är den vackert illustrerad. Som perfekt för mig!

(ursäkta för alla dåliga mobilbilder på det senaste. Internet här är för segt för att klara att ladda upp bilder från systemkameran. Och har inte ps än till den här datorn så att jag kan förmiska dem.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0