0809

Fotografier för ett år sedan. September månad år 2008. Och för ett år sedan startade jag denna blogg.
Som har legat nere i några månader. Men nu drar den igång igen!





På den tiden så...
- fïck Nemo äran att färga mitt hår svart.
- klassen målade en mur på ett dagis.
- klassen åkte till danmark. En riktigt bra upplevelse.
- besökte jag min allra första högskolefest.
- började jag mitt projektarbete tillsammans med Willowland.
- färgade jag tillbaka mitt bruna hår.


...och nu för tiden så...
- har jag blont hår.
- är jag datanörd och sitter med program hela dagarna
- bokar jag snart en resa till ett spa med min fästman.
- är jag på akademien "hela tiden".
- studerar jag det jag vill bli i framtiden.
- funderar jag på att färga brunt hår igen.





En liten återblick på mitt liv för ett år sen. Det mesta är väl sig likt. Förutom att gymnasiet är slut och högskolan är det enda rätta.

puss.

Kommentarer
Postat av: carina sandberg

Vilka vackra bilder. Å vad vacker du är!

kram mamma

2009-09-18 @ 08:54:01
Postat av: Selma

shit vad fina ringar :)

2009-10-26 @ 22:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0