Listar mitt liv

Endel vill tydligen veta lite om mig så därför snodde jag en lista från min kompis Liw.

Namn: Amanda Margareta Sandberg. Vet inte riktigt vart mitt namn kommer ifrån. Margareta är iallafall från min gammelmormor tror jag.
Gillar att göra : Pussas ;D . Mesta intresset går åt foto, illustrationer och datorn. Lite åt min fästman då också. Och min familj får väl en liten bit då med.
Religion: Kristen. Amen. Men oaktiv just nu.
Politisk uppfattning: går mellan moderat och liberal.
Gjort idagFöreläsning på högskolan. Pussat min pojkvän. Lekt med min sötaste Elin. 
Musik jag gillar: Rock, rnb, hårdrock, hardcore, pop, balader. mest allt utan shlager.
Bästa musik just nu: Dead by april är ett stora favoriter just nu.
Läser jag mycket: Twilight eller Harry Potter. Annars inget.
Vilka är mina bästa böcker: Sa jag inte just vad?!
Konstigaste jag har gjort: Jag gör konstiga saker hela tiden. Ibland får jag för mig att göra konstiga ljud så att jag låter som ett marsvin som är hög. Det tycker min man är jättegulligt och då börjar han fnissa så att han blir världens sötaste<3 Det får även Elin att bli på väldans bra humör.
Så skulle jag beskriva min stil: Mest tights/strumpbyxor och klänning eller långt linne. Mössa eller sjal är ett måste på vintern. På sommaren gäller solglasögon och slappa jeans.
Stilar jag har haft: Ojoj. rosa tjej först. Sen kom väl småpopparen. Rockbruden. Street/skate-tjej. Sen kommer väl den mer avslappnade stilen jag har idag.
Ska bli när jag blir stor: Webdesigner
Min första kärlek: Min dagiskärlek David haha. 


(såndär gammal ful bild från ett år sen)


Kommentarer
Postat av: höhöhöhliw

stolt som har gjort denna lista helt själv :P hahaha

2009-10-07 @ 17:38:05
Postat av: SISTAAAHH!!111

färga brunt igeeeeeen

2009-10-07 @ 22:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0