3

Tre namn du går under:
1. Amanda/manda (vissa orkar ju inte säga a)
2. Sandberg (utav väldigt få. några i min förra klass och några i den nuvarande)
3. Ääälskliiing

Tre saker som skrämmer dig:
1. somna ensam
2. fjortistjejer som går runt i röda jackor och i grupp på minst 4 stycken.
3. människor utklädda till goseljur (typ lisebergskaniner)

Tre saker du har på dig (just nu?):
1. Diadem
2. klänning
3. strumpbyxor

Tre sanningar om dig:
1. Att jag är äcklig förtjust i kombinationen majschips, cocacola, fästman och en mysig film.
2. Jag kör som en kille.
3. Jag tillbringar mer än hälften av min vakna tid vid en dator. En riktig datanörd alltså!

Tre av dina intressen:
1. Datorn vilket menas med redigering, bloggen och bloggar.
2. Ett av de nyaste är doftljus. Toni har fått mig väldigt förtjust i dessa välluktande saker.
3. Pussa Toni så mycket att han tycker att jag är jobbig men inte vill säga något.

Tre saker du verkligen vill ha:
1. Lägenhet! inkluderat en katt!
2. Snygga och bra hörlurar. Jag är sjukt kräsen. Skull candy duger inte...
3. I framtiden ett bra och kreativt jobb och inte fler än två barn. Och så självklart en hund. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0