väggmålning


Frågor har kommit om min fina väggmålning.
Denna sitter på min fondvägg. En liten extra vägg som sitter där för att täcka för en dörr som jag inte vill ha.
Målningen har jag målat själv. Många köper sina "väggmålningar" som ett klistermärke på ikea. TRÅÅÅÅKIGT! Så jag bestämde mig för att göra en egen för att jag ville ha en unik egen design.
Jag skissade upp den direkt på väggen och sen målade jag med valnlig akrylfärg. Torkar snabbt och är lätt att måla över med vanlig väggfärg sen när man inte vill ha den längre.

Kommentarer
Postat av: JuliaOfSweden

Heej ^^ [: <33

Jag är Julia :) Din blogg är snygg :)

Och jag märkte att du skriver ganska bra också (:

Du kan gärna gå in och kolla på min : www.JuliaOfSweden.blogg.se

Läs/Kommentera/StannaGärnaKvar[:<333(a'

Kraaam // JuliaOfSweden ;D^^:P<33

2009-11-13 @ 12:44:37
URL: http://juliaofsweden.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh, tack för svaret. Jag misstänkte att du målat den själv, verkligen jättefint! Kanske ska våga på mig det där själv då..=)

2009-11-21 @ 06:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0