fotobok från fuji







För ett tag sen så gick det en kampanj över bloggvärlden att man kunde få en gratis fotobok, bara genom att göra reklam för fuji och skriva ite om dem.
Självklart nappade jag på det direkt.
Jag gjorde den för åtta dagar sen, så man kan inte klaga på vänte tiden.
Kvalitén på bilderna är super!
Men jag skulle vilja ha en tjockare bok. För denna är typ bara 12 sidor(fram och baksida). Men det finns att beställa men då fick man betala för de extra sidorna.
De har även massa andra roliga grejer man kan köpa med fototryck!

puss.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!



I ditt inlägg 2009-11-02, PSP, såg jag att ni har en jättefin väggmålning/väggdekoration? Var har ni köpt /hur har ni målat den? Tack på förhand!

2009-11-12 @ 00:08:13
Postat av: SANAZ

Hejhej :)

Ville bara tipsa om en rolig tävling som precis körts igång, kika gärna in den på min blogg om du vill :)

Kraam

2009-11-12 @ 10:04:48
URL: http://sanaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0