0811



På den tiden så...
- Var jag på ullared med Annie och Amanda och köpte fem paket After eight!
- Gjorde jag den snyggaste bilden någonsin till Willowland. Från fotosession på parkeringshuset.
- Var jag på nordiska gårdsbandsfestivalen med Willowland.
- Slutade blogga. Raderade bloggen. Och en ny blogg dök upp en vecka senare...
- Vattenpipakväll hos Helena och vi lekte med geishakulor(?)
- Klippte hellugg för första gången sen jag var 10 år.
- Såg Twilight!<3
- Var jag singel och lycklig.

...Nu för tiden så...
- tycker jag att jag shoppar mest hela tiden.
- går mest kreativitet till min utbildning.
- lyssnar jag på musik från datorn. 
- har jag skaffat en "vid-sidan" blogg som handlar om min garderob.
- har det blivit mycket krogbesök. 4 fredagen i rad nu på fredag när vi ska fira elin.
- har jag klippt av mig allt håret. Cut cut.
- Längtar jag som bara den till den kommande filmen <3
- Är jag förlovad med världens bästa<3 som ger mig frukost på sängen och står ut med mitt eländiga morgonhumör<3


Kommentarer
Postat av: helena

ahw amanda! kom du ihåg att vi träfadees på fucking julafton och rökte vattenpipa? :D:D

2009-11-03 @ 22:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0