What?!

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att det egentligen var ganska skönt att vara sjäv en hel fredagskväll.

Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov.

Vad gjorde du för 15 min sedan: Satt fortfarande på samma plats.

Det sista du sa högt: "Ok. Älskar dig med."

Det senaste någon sa till dig: "älskar dig."

Vad har du druckit idag: Cola och vatten

Vad var det senaste du åt: Godis

Vad var det senaste du köpte: Godis

Vad är det för färg på din ytterdörr: Grön

Vad är det för väder hos dig nu: Kallt

Godaste glassmaken: Vanilj

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Haha ja. (vet att syster kommer att klaga)... men jag träffade toni så. Första gången vi träffades så utbrast jag "...så kan inte du gifta dig med mig?"

Sover du tungt: Oväckbar

Drömmer du mardrömmar: Ingenting alls.

Trivs du med ditt jobb: Ja.

Favoritklädsel: Tights med klänning.

Favoritlåt just nu: Teeth med Lady gaga

Vad ser du om du tittar till höger: Min spegel och bort med ljus på.

Vad gör dig glad just nu: Att min fästman snart kommer komma hem efter jobbet och mysa sönder mig ^^

Vad ska du göra härnäst: Skjutsa hem systers kompis.

Höger eller vänsterhänt: Höger

Humör just nu: Har lite tråkigt.

Favoritgodis: Surt eller lakrits.

Kläder just nu: Tights med kort klänning och mströja över.

Sommarplaner: Resa och jobba.

Hur många kuddar sover du med: 1

Spelar du något instrument: Inte just nu men jag kan spela lite gitarr.

Morgon eller nattmänniska: Kvällsmänniska. Prata inget avancerat med mig på morgonen. Då blir jag putt.

Vad är viktigast för dig: Att man själv och andra mår bra i omgivningen.

Är du kittlig: Haha ah

Snarkar du: Bara när jag är förskyld.

Stjärntecken: Fisk.

Äckligaste insekten: Ekoxe.

Längtar du mest efter just nu: Toni och att få festa lite i mellandagarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0