årskrönika

Här kommer favoritbilder tillsammans med andra fula bilder. Också vad som har hänt det senaste året.


Kläder: Körde rätt mycket på min vanliga "tshirt och tröja".
Frisyr: Precis färgat det första gången i vägen till att bli blondin.
Läsning: Ljudet av ditt hjärta.
Favorit:
Musik: Rob och The Killers.
Göromål: Att inte äta pizza fram till sportlovet. Ojojoj. Det höll jag också.
Längtan: Tills Breaking Dawn kom ut i mars.
Skit: Jag mådde ganska bra den månaden.
Händelse: Stöten i en halv vecka där pappa vågade testa på snowboard.

Kläder: Stenhårt på pappas Lyle&Scott-tröja och slappa jeans.
Frisyr: Orkade inte med frisyren.
Favorit: mina små svarta pluppar i öronen. Använde dem jättelänge men slarvade bort dom. Och har inte hittat några som jag trivs lika bra i.
Musik: Paramore
Längtan: Fortfarande till Breaking Dawn.
Händelse: Åreveckan slår ju alltid allt. Speciellt med min Liw ♥

Kläder: Jag började trvias i vitt igen och bra det ibland.
Frisyr: plattat ibland. lockigt ibland.
Favorit: Hanna var en såndär favorit just då. Och är det fortfarande.
Musik: Håååkan
Göromål: Sätta ordentligt igång med projektarbetet.
Längtan: När Toni inte var med mig så längtade jag mest efter honom hela tiden.
Skit: Jag spydde på nutidakonsten då.
Händelse: 100-dagar till student kvällen var sjukt värd. Toni och jag blev tillsammans och vi satt på mitt rum med varsin dator i knät och plugade, efter en stund kom det en msn-meddelande från Toni där det stod "kan jag få en liten puss?" Så håller vi fortfarande på.

Kläder: Tre veckor satt jag och Hanna med vår Japan-installtion så då gick jag mest runt i tights och stooor tröja med färgfläckar.
Frisyr: Färgade mitt hår andra gången och det gick mot ljusare tider.
Favorit: Det där fina påslakandet som är med på bild var en stor favorit ett tag.
Göromål: Få klart projektarbetet och mitt och Hannas projekt med.
Längtan: Studenten. 
Händelse: Louise vita strumpor i vårt dammiga klassrum. Det var något jag skrattade åt i flera dagar.

Kläder: Köpte nya baggyjeans som gick till vaderna. Blev mina sommarbyxor.
Frisyr: Blonderade håret sista gången och det blev blont.
Favorit: skorna på balen.
Göromål: Allt inför balen planerades. Och eftersom jag skulle hålla i champagnefrukosten planerades det väldigt mycket till det också.
Längtan: Balen, studenten och sommar.
Skit: Jag fick inte det betyget jag ville ha i bild&formfördjupning.
Händelse: Axamo med Hanna, balen, Halmstad med Toni.


Kläder: Skjorts eller klänning. Nu var det sommar.
Frisyr: Sommarsvall
Favorit: mina fina naglar som var fejk.
Musik: Det dunkade techno hela vägen upp till Ludvika.
Göromål: Leta studentklänningar och skor.
Skit: Feriepraktiken var åt helvete.
Händelse: Studenten! Ludvika.

Kläder: Barbent med korta klänningar och bikini.
Frisyr: Sommarlockar.
Favorit: Annie och Elin gjorde många utav dessa kvällar.
Musik: Håkan Hellström.
Göromål: Fotade Toni när han cyklade runt.
Skit: Hemma själv = ingen städning, ingen mat. haha.
Händelse: Håkan-festen med Annie och Elin <3

Kläder: I början arbetskläder pga jobbet på Husqvarna coh sen flyttade jag in i min overall.
Frisyr: Hästsvans
Favorit: Overallen kunde man ju ha överallt.
Musik: Allt som gick på radion och ipoden.
Göromål: Jobba på Husqvarna och klippa gräs.
Längtan: Till skolan skulle börja.
Händelse: INSPARKEN! Annie yllde arton så det har ju blivit många krogrundor med den partybruden!

Kläder: Jeanstights
Frisyr: plattat med flätor på sidan
Favorit: Toni såklart ♥
Göromål: Läxorna på högskolan blev några stycken
Skit: Jag mådde ganska bra den månaden också.
Händelse: Vi förlovade oss 7/9 och det var asbra!

Kläder: Istället för strumpbyxor blev det jeanstights.
Frisyr: Klippte av mitt långa fina hår och det blev riktigt coolt.
Favorit: Fick ett nytt påslakan från mamma och pappa som har varit med på många många bilder.
Längtan: New Moon.
Skit: Det började bli mörkt ute och kameran hamnade på sniskan.
Händelse: Ludvikabesök numero 2. Min skärm pajjade. Utan dator i två veckor.

Läsning: Mangaböcker för att få tillbaka lite teckningsinspiration.
Favorit: Åt väldans mycket majschips.
Musik: Party!
Skit: I slutet utav månaden var allt bajs.
Händelse: Även Elin blev tillslut myndig och gick köpa sina egna ciggaretter, ÄNTLIGEN! haha. Det firades med massa glitter och krogbesök.

Kläder: Älskling köpte världens finaste tröja till mig från Göteborg(bild)
Frisyr: Håret har ju såklart växt så nu ligger det bakom öronen för annars ser det för jävligt ut.
Favorit: Blogg
Göromål: Massa julklappar.
Längtan: Skolan slutar. Jul och nyår.
Skit: massa skit.
Händelse: Fotade Marcus för första gången. Jag har under de två senaste dagarna cyklat bmx för första gången i mitt liv. Det trodde jag aldrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0